Je medewerkers op de gevoelige plaat vastleggen, het creëren van aantrekkelijke productfoto’s of het bouwen van een eigen beeldbank: wat je doel ook is, wij staan voor je klaar met hoogwaardige fotografie. Maar voor dat we onze camera omhangen, gaan we eerst aan de slag met een plan van aanpak. Ieder bedrijf is tenslotte uniek; wat voor de een werkt, werkt niet voor de ander.
Fotografie draagt bij aan de professionele uitstraling van jouw merk. Het resultaat? Een uniforme en consistente visuele identiteit op verschillende platformen waardoor je betrouwbaar overkomt.
Foto’s kun je voor langere tijd gebruiken op verschillende marketingkanalen, zoals websites, social media en advertenties. We zorgen voor voldoende content, zodat je er minimaal 3 maanden mee vooruit kunt!
Brochures, flyers, abri’s en ander drukwerk: foto’s zijn ook geschikt voor effectieve offline marketingdoeleinden – helemaal in lijn met je online branding. Dat is pas een consistente merkidentiteit!
Professionele foto’s, bijvoorbeeld op je website, wekken vertrouwen bij (potentiële) klanten. Dus weg met die stock beelden; laat zien dat je de connectie aangaat en dat je daarnaast oog hebt voor detail, kwaliteit en professionaliteit.
We zijn slechts één bericht van je verwijderd. Vul het forumlier in op onze contactpagina, mail naar info@reflect-media.nl of bel +316 21 9493 43.
Tijdens een vrijblijvende kennismaking brengen we alle wensen en mogelijkheden in kaart. Samen bepalen we wat er nodig is om jouw doelstellingen te behalen.
Zodra het concept staat als een huis, inclusief moodboards en een shotlist, vindt de shoot dag plaats. We zorgen ervoor dat benodigde materialen en personen op locatie aanwezig zijn en leiden alles in goede banen.
Wat er ná het creëren van content gebeurt, is allesbepalend. Je kunt de beste, mooiste en meest creatieve foto’s laten schieten, maar als je niet weet hoe en waar je ze kunt gebruiken dan is het weggegooid geld. Dus helpen we je daar graag een handje bij.
Personeel werven, naamsbekendheid vergroten of meer verkopen: ieder doel vraagt om ander soort content. Daarom is het belangrijk om dit helder in kaart te brengen, voordat we uit de startblokken schieten. Dat doen we door hierover met je in gesprek te gaan en zoveel mogelijk informatie te verzamelen.
Dankzij onze in-house kennis van zowel het strategische als productionele aspect van content creatie én jarenlange ervaring weten we precies wat wel en niet werkt. Kwaliteit is key, maar ook de persoonlijke touch verliezen wij niet uit het oog. We brengen jouw bedrijf op authentieke wijze in beeld en lichten USP’s uit. Natuurlijk met de beste apparatuur, oog voor detail en creatieve inbreng.