Om het maximale uit jouw video content te halen, is een duidelijk doel en een plan van aanpak essentieel. Voordat we onze opnameapparatuur uit de kast halen, nemen we daarom plaats aan de tekentafel. Want op welke social mediakanalen bevindt jouw doelgroep zich? Wat zien ze het liefst? En hoe kunnen we ervoor zorgen dat jouw content met kop en schouders boven die van de concurrentie uitstijgt?
Je medewerkers op de gevoelige plaat vastleggen, het creëren van aantrekkelijke productfoto’s, of het bouwen van een eigen beeldbank: wat je doel ook is, wij staan voor je klaar met hoogwaardige fotografie. Maar voordat we onze camera omhangen, gaan we eerst aan de slag met een plan van aanpak. Ieder bedrijf is tenslotte uniek; wat voor de een werkt, werkt niet voor de ander.
Doordat je social media er ‘even’ bij doet, schiet het er vaak bij in. Ondertussen ben je door al je ideeën heen en probeer je met man en macht TikTok onder de knie te krijgen. Herkenbaar? Door social media management uit te besteden, kun jij weer doen waar je écht blij van wordt. Dat terwijl je online zichtbaar blijft, met relevante content op kanalen waar jouw doelgroep zich bevindt.
We kijken verder dan alleen naar de content. Een doordachte strategie en het delen van de content op de juiste kanalen is net zo belangrijk.
Om zichtbaar succes te boeken, is een doordachte strategie essentieel. Wat is je boodschap? Hoe breng je deze over op de doelgroep? En op welke platformen? Daarnaast gaan we aan de slag met moodboards, een shot list en scripts om het concept te visualiseren.
Zodra de shootdag is gepland en de campagneplanning is uitgestippeld vinden de opnames plaats. We zorgen ervoor dat benodigde materialen en personen op locatie aanwezig zijn en leiden alles in goede banen.
Na het bewerken en monteren van de beelden ontvang je een conceptversie. We zetten waar nodig de laatste puntjes op de 'i'; daarna is het tijd om de content bij jouw doelgroep onder de aandacht te brengen.
Neem dan snel contact met ons op!